Λίγα λόγια για μένα...

Γεννήθηκα  στη Αθήνα το 1974. Είμαι η δεύτερη κόρη τετραμελούς οικογένειας του Σπυρίδωνα Μπινιάκου, βιοτέχνη, και της Σοφίας Μπινιάκου, νοικοκυράς, και μητέρα της Μαρίας Μπουγιούρη, μαθήτριας του 4 δημοτικού σχολείου Ιλίου που φοιτά στην Στ΄ τάξη. Η οικογένεια μου εγκαθίσταται στον Δήμο Ωρωπού, από το 1980  και έχω καταγωγή από την Γαστούνη Ηλείας.

Από τα σχολικά μου χρόνια αλλά και από τα χρόνια του πανεπιστημίου, έως και σήμερα στον επαγγελματικό μου βίο ασχολήθηκα με τα κοινά.

Είμαι πτυχιούχος οικονομικής κατεύθυνσης ιδιωτικού πανεπιστήμιου με την ειδικότητα λογιστή - φοροτέχνη.

Ως φοροτεχνικός είμαι ενεργό μέλος στη ΕΦΦΕΑ Αττικής και προσπαθώ μέσα από την συμμέτοχη μου να βοηθήσω την ένωση μου, αλλά και το διοικητικό συμβούλιο αυτής να κάνει έργο το όραμα των φοροτεχνικών.

Διατέλεσα για δυο χρόνια υπεύθυνη γραφείου τύπου και δημοσίων σχέσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φοροτεχνικών και προσκλήθηκα σε αρκετές επιτροπές στο υπουργείο οικονομικών για να εκφράσω την άποψη μου και ειδικότερα για τη βελτίωση της υπηρεσίας taxis.

Είμαι ιδρύτρια της λογιστικής εταιρείας exelixis στο Περιστέρι το 2003, ιδιοκτήτρια από το 2009 της λογιστικής εταιρείας  ISB FINANCE που εδρεύει στο Ίλιον και παράλληλα εταίρος στην εταιρία neted που ασχολείται με την ανάπτυξη διαδικτυακών σχεδίων.


Gallop